niedziela, 20 stycznia 2013

Wstęp

Witam wszystkich na moim trzecim już blogu. I dobrze, bo każdy będzie dotyczył czegoś innego. Na filcowych wybrykach możecie zobaczyć różne moje wytwory handmade, na mgr chemii wrzucam różne materiały z korepetycji których udzielam i różne chemiczne dokumenty stworzone przeze mnie, natomiast tutaj...

Tutaj chcę pisać o moim nowym stylu życia z p90x.

Co to jest?

Przede wszystkim zdrowe odżywianie i domowy trening fitness - ok. godzina dziennie, nie trzeba chodzić na siłownię, wystarczy mieć drążek, hantle i matę do jogi (ja zaczynałam ze zwykłą karimatą, ale ślizgałam się razem z nią, dlatego zainwestowałam w matę do jogi - ok. 60zł w Go Sport, taniej niż w Decathlonie).


W internecie jeszcze taniej, tylko że +wysyłka.

Kto zainspirował mnie do p90x? Ewelina

Wklejam jej najnowszy film:



Nie będę się tu rozpisywać o samym p90x, możecie poczytać u Eweliny albo w necie.

Ja ćwiczę od dwóch tygodni. Powoli uczę się też zdrowo odżywiać. Dlatego złożyłam nowego bloga - żeby gromadzić sobie tutaj różne linki, przepisy, porównywać ceny. To będzie moje miejsce do zapisków, mój nowy notatnik. A jeśli przy okazji ktoś będzie chciał go czytać i może nawet z niego korzystać, będzie mi bardzo miło.

Pozdrawiam!

Sylwik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz