wtorek, 22 lipca 2014

II trymestr

Zauważyłam że robienie tych samych ćwiczeń bardzo mnie nudzi, dlatego buszuję po youtube i szukam coraz to nowych filmików. Filmik na dziś:


Przyjemny, no i dziewczyna na prawdę jest w ciąży, czego czasem z innych filmików nie jestem pewna.

Co u mnie? Dobrze, już za połową.Wiemy że chłopak - cały i zdrowy. W tamtym tygodniu ważyłam się u lekarza i o dziwo przez 3 miesiące przytyłam tylko 3kg! Właściwie na początku ciąży to schudłam, a cały czwarty miesiąc chodziłam na piechotę do pracy, więc myślę że też ja trochę schudłam, dziecko urosło - i tak się wyrównało. Rozwija się prawidłowo, wymiary ma prawidłowe, nie jest za mały, więc ja się cieszę ;)
Ciąża przebiega mi bardzo spokojnie, czasem mam jeszcze odruch wymiotny przy myciu zębów, ale już bardzo rzadko ;) Nie mam zachcianek, nie jem w nocy, czasem zdarzają mi się jakieś słodycze, ale mało - uważam na to i wolę owoce. Ciśnienie idealne, rozstępów brak. Od początku smaruję skórę różnymi kremami i myślę że im wcześniej się zacznie, tym lepiej. Czuję się świetnie i mogę polecać stan błogosławiony ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz